|
Andel som får svar på e-post inom en dag (%)
|
Andel, %
|
|
95
|
99
|
94
|
84
|
35
|
100
|
|
Andel som tar kontakt med kommunen via telefon som får ett direkt svar på en enkel fråga (%)
|
Andel, %
|
|
56%
|
66%
|
80%
|
56%
|
17%
|
94%
|
|
Gott bemötande vid kontakt med kommunen, andel av maxpoäng (%)
|
Andel, %
|
|
92%
|
90%
|
82%
|
88%
|
75%
|
97%
|
|
Valdeltagande i senaste kommunvalet, (%)
|
Andel, %
|
|
86
|
86
|
|
84
|
|
|
|
Hushållsavfall som samlats in för materialåtervinning, inkl. biologisk behandling, andel (%)
|
Andel, %
|
|
|
35%
|
34%
|
40%
|
13%
|
68%
|
|
Öppethållande huvudbiblioteket, timmar/vecka
|
Antal
|
|
|
48
|
|
53
|
0
|
112
|
|
Resultat vid avslut i kommunens arbetsmarknadsverksamhet, deltagare som börjat arbeta eller studerat, andel (%)
|
Andel, %
|
|
44
|
|
|
38
|
4
|
100
|
|
Lämnat etableringsuppdraget och börjat arbeta eller studera (status efter 90 dagar), andel (%)
|
Andel, %
|
|
|
39
|
|
37
|
0
|
90
|
|
Företagsklimat enl. ÖJ (Insikt) - Totalt, NKI
|
Total, NKI
|
|
|
71
|
63
|
71
|
46
|
92
|
|
Miljöbilar av personbilar och lätta lastbilar enl MFS, %
|
|
|
51
|
68
|
|
45
|
2
|
83
|
|
Ekologiska livsmedel i kommunens verksamhet under hela året enligt Ekomatcentrum, andel (%)
|
Andel, %
|
|
|
36
|
|
29
|
8
|
74
|